În atenţia tuturor membrilor ANAP
Convocarea Adunării Generale
Conform deciziei Comitetului Director, membrii Asociaţiei Naţionale a Aviatorilor Pensionari sunt convocaţi în data de 21.06.2014 ora 09:00 la Adunarea Generală a Asociaţiei. Adunarea va avea loc în amfiteatrul BPA aflat la parterul Facultăţii de Horticultură din cadrul Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti, Sectorul 1, B-dul Mărăşti, nr. 59.
Ordinea de zi propusă este următoarea:
1) – prezentarea activităţii asociaţiei desfăşurată în cursul anului 2013;
2) – raportul Comisiei de Cenzori a ANAP, privind activitatea financiară a asociaţiei desfăşurată în anul 2013;
3) – aprobarea raportului Comisiei de Cenzori şi descărcarea de gestiune a persoanelor implicate în gestionarea fondurilor asociaţiei, pentru anul 2013;
4) – acţiunile întreprinse de asociaţie până în prezent în scopul apărării drepturilor de pensie legal obţinute ale membrilor asociaţiei;
5) – alegeri generale: alegerea Preşedintelui şi a membrilor Comitetului Director;
6) – acţiunile care trebuie şi pot fi întreprinse în continuare de către asociaţie şi/sau de către membrii săi, în scopul redobândirii pensiilor de serviciu ale personalului aeronautic civil navigant profesionist;
7) – propuneri privind activităţile şi acţiunile asociaţiei pentru atingerea scopurilor pentru care aceasta a fost constituită;
– diverse.
Comitetul Director solicită tuturor membrilor asociaţiei să fie prezenţi la această Adunare Generală la data, ora şi locul stabilit. De asemenea, membrii asociaţiei care accesează site-ul nostru sunt rugaţi să sprijine asociaţia şi să anunţe această şedinţă şi altor colegi pe care îi pot contacta, astfel încât să reuşim să fim prezenţi cât mai mulţi membri.
Membrii asociaţiei care, din motive obiective, nu pot participa la Adunarea Generală sunt rugaţi să mandateze un alt membru care sa-l reprezinte. Mandatarea se face conform Statutului ANAP prin completarea şi semnarea formularului tipizat „MANDAT DE REPREZENTARE ŞI VOT” şi ,,BULETIN de participare” care pot fi luate de pe site-ul asociaţiei în secţiunea ,,MANDAT DE REPREZENTARE ŞI VOT”. Acest mandat precum şi buletinul pot fi trimise la sediul asociaţiei sau pot fi înmânate persoanei mandatate pentru a le aduce direct la şedinţă. Reamintim că, în conformitate cu STATUTUL ANAP, un membru nu poate reprezenta şi vota, prin „MANDAT DE REPREZENTARE ŞI VOT”, pentru mai mult de 5 membrii.
ESTE IMPERIOS NECESAR SĂ PARTICIPAŢI LA ADUNAREA GENERALĂ SAU SĂ DELEGAŢI UN ALT COLEG SĂ VOTEZE ÎN LOCUL DUMNEAVOASTRĂ.
Vă mulţumim anticipat pentru prezenţa dumneavoastră.Preşedintele asociaţiei,
Manolache C-tin
Sursa:
http://www.asociatia-anap.ro/documente/