Convocarea Adunării Generale a Asociației
În atenția tuturor membrilor asociației ANAP
Conform deciziei Comitetului Director, membrii Asociației Naționale a Aviatorilor Pensionari sunt convocați pentru data de 14.05.2022 ora 11:00 să participe la Adunarea Generală anuală a Asociației.
Adunarea Generală va avea loc la sediul asociației din București, Sectorul 1, str. Carol Knappe, nr. 14, bl.A, parter, ap.1.
Ordinea de zi propusă este următoarea:
1) – raportul Comisiei de Cenzori a ANAP, privind activitatea financiară a asociației desfășurată în anul 2021;
2) – aprobarea raportului Comisiei de Cenzori și descărcarea de gestiune a persoanelor implicate în gestionarea fondurilor asociației, pentru anul 2021;
3) – prezentarea activității asociației desfășurată în cursul anului 2021;
4) – diverse.
Comitetul Director solicită tuturor membrilor asociației să fie prezenți la această Adunare Generală la data, ora și locul stabilit.
De asemenea, membrii asociației care accesează site-ul nostru sunt rugați să sprijine asociația și să anunțe această ședință și altor colegi pe care îi pot contacta, astfel încât să reușim să fim prezenți cât mai mulți membri.
Membrii asociației care, din motive obiective, nu pot participa pot să mandateze un alt membru care va fi prezent. Mandatarea se face, conform cerințelor legale, numai prin „PROCURĂ NOTARIALĂ” dată în acest sens.
Reamintim că, în conformitate cu STATUTUL ANAP, un membru poate reprezenta și vota, prin PROCURĂ, pentru maxim 5 membrii.
PARTICIPAȚI LA ADUNAREA GENERALĂ SAU MANDATAȚI PRIN PROCURĂ UN ALT COLEG SĂ VĂ REPREZINTE ȘI SĂ VOTEZE PENTRU ȘI ÎN NUMELE DUMNEAVOASTRĂ.
Adunarea generală poate să își desfășoare lucrările dacă sunt prezenți fizic sau prin reprezentare 50%+1 din numărul membrilor activi ai asociației. În cazul neîndeplinirii cvorumului, Comitetul Director va reconvoca Adunarea Generală pentru data de 28.05.2022.
Vă mulțumim pentru disponibilitatea dumneavoastră!
COMITETUL DIRECTOR ANAP
PREȘEDINTE,
ȘERBAN IONESCU