Doamnelor și Domnilor,
În data de 24.03.2018 a avut loc ședința ordinară a Adunării Generale a ANAP / ANAR.
Din cauza numărului redus de participanți, ședința nu a fost statutară și este reconvocată pentru data de 21.04.2018 ora 10:00. Ședința va avea loc în București, Sectorul 1, B-dul Aerogării, nr. 21 (Zona de Nord – Băneasa), Restaurant “La Gil”.
Ordinea de zi propusă este următoarea:
1) – prezentarea activității asociațiilor desfășurată în cursul anului 2017;
2) – raportul Comisiei de Cenzori a ANAP / ANAR, privind activitatea financiară a asociațiilor desfășurată în anul 2017;
3) – aprobarea raportului Comisiei de Cenzori și descărcarea de gestiune a persoanelor implicate în gestionarea fondurilor asociațiilor, pentru anul 2017;
4) – propunerea Comitetului Director ANAP și a Consiliului Director ANAR de fuziune a celor două asociații, cu menținerea ANAP;
5) – prezentarea situației la zi a membrilor restanțieri;
6) – diverse.
Comitetul Director solicită tuturor membrilor asociațiilor să fie prezenți la această Adunare Generală ordinară la data, ora și locul stabilit.
De asemenea, membrii asociațiilor care accesează site-ul nostru sunt rugați să sprijine asociațiile și să anunțe această ședință și altor colegi pe care îi pot contacta, astfel încât să reușim să fim prezenți cât mai mulți membri.
Membrii asociațiilor care, din motive obiective, nu pot participa la ședința Adunării Generale sunt rugați să mandateze un alt membru care va fi prezent la ședință. Mandatarea se face, conform noilor cerințe legale, numai prin „PROCURĂ NOTARIALĂ” dată în acest sens.
Reamintim că, în conformitate cu STATUTUL ANAP, un membru nu poate reprezenta și vota, prin PROCURĂ, pentru mai mult de 5 membrii.
Pentru a accesa conținutul textului
PROCURII apăsați
aici.ESTE IMPERIOS NECESAR SĂ PARTICIPAȚI LA ADUNAREA GENERALĂ SAU SĂ MANDATAȚI PRIN PROCURĂ UN ALT COLEG SĂ VĂ REPREZINTE ȘI SĂ VOTEZE PENTRU ȘI ÎN NUMELE DUMNEAVOASTRĂ.
Vă mulțumim anticipat pentru prezența dumneavoastră.
Comitetul Director ANAP / Consiliul Director ANAR