Stimați colegi,
Pentru buna desfăşurare într-o atmosferă calmă şi de respect reciproc a ședințelor Comitetului Director, ordinea de zi a următoarelor şedințe va fi anunțată membrilor comitetului înainte cu cel puțin 10 zile calendaristice.
Pe ordinea de zi vor fi cel mult cinci puncte. Primele două puncte vor conține aprobarea borderourilor de cheltuieli lunare şi semnarea proceselor verbale de la şedințele anterioare, iar celelalte trei puncte vor fi stabilite la cererea şi susținerea a cel puțin cinci membri ai comitetului şi vor fi adresate Preşedintelui asociației.
Corespondența între membrii Comitetului Director se va face prin e-mail, whatsapp, SMS sau telefon.
Daca apar probleme urgente, şedința se va ține în cel mai scurt timp posibil la cererea a cel puțin cinci membri ai Comitetului Director adresată Preşedintelui asociației.
Cu respect şi înaltă considerație,
Preşedintele asociației
Chibici Mihai